Formula 1 y otras especialidades de circuitos

Yo, incluso le diré a Ferrari que no cuenten conmigo, que sigan con el paquete de Sainz.
 
Nonono... me quedo corto con el ASCO que me da Telemierda.
 
FsfuZAiXsAAC7XB.png
 
Por cierto, el otro día estuve en la expo de F1. No está mal, pero no os perdéis nada si no vais.
 
Yo hace años que no sigo ese Scalextric que llaman "Formula 1".Me parece patético.
 

Editor sacked for “tasteless” Schumacher article​

German publishing company Funke Mediengruppe has apologised to the Schumacher family after one of its magazines published a fake interview with seven-times world championship Michael Schumacher which had been generated using an AI chatbot.

A representative of the Schumacher family confirmed to RaceFans that they planned to pursue legal action after the ‘interview’ was published in Die Aktuelle magazine. Schumacher suffered brain injuries in a skiing accident in 2013 and has not appeared publicly since. Funke managing director Bianca Pohlmann said the publisher offered its apologies to the family for running the article.

“This tasteless and misleading article should never have been published,” Pohlmann said. “It does not meet the standards of journalism that we – and our readers – expect from a publisher like Funke.”

Funke also confirmed that Die Aktuelle editor-in-chief Anne Hoffmann, who had edited the magazine since 2009, had been removed from her position as a consequence.
 
Verás cuando escuchemos la radio de Verstappen.

Enviado desde mi CPH2247 mediante Tapatalk
 
Arranca la F1 Academy, que a diferencia de la W series, está vez sí está la F1 apoyando. Competición totalmente femenina que ya veremos si sirve para catapultar a alguna piloto a la F1. De momento tenemos a la española Marta García líder al ganar 2 de las 3 rondas que se han disputado en el Red Bull Ring.



 
Para nada, servirá para nada. Hay que empezar desde abajo, desde el karting. Categorías mixtas, segregar es de borricos, competir con sus futuros rivales. Si ahí no despuntan, a la F1 sólo llegarán por dinero.
 
Arriba Pie