Elliott
Desconozco
Re: Amazon y sus descuentos
cierto, perdon! (el 2 y el 1 del "buy 2 get 1 free" me jugo una mala pasada....)
cierto, perdon! (el 2 y el 1 del "buy 2 get 1 free" me jugo una mala pasada....)
Magnolia dijo:Pues lo de deepdiscount sigue sin llegar. Ya va a hacer un mes desde que me lo enviaron. Con amazon o play esto no pasa, desde luego.
Bueno, a lo que vamos:
El busto del mono es MARAVILLOSO. La freakez y artesanía, en todo uno. Recomendablísimo. Tengo el 9080, por cierto.
Recordemos, sin subtítulos en castellano ni en ná de ná.Cassiddy dijo:Primera temporada de Dexter en .com por 29.99
In my experience, late packages arrive soon after the estimated delivery date. If you don't receive the order by July 31, 2008 , do let us know. I don't want to send you a replacement order too quickly, as you might receive two shipments and have to deal with returning one. I can send a replacement order later if needed.
DPGM_STANDARD_ROW carries shipments to Spain, but the final delivery will be made by your local postal service. You might want to check with your local post office to see if they have the package.