Y tú qué? Te apuntas?Uy uy uy... otro más para el lado oscuro...
Dentro de nada empezará con loa traders rusos, compras en Brasil, Ucrania,...
Ya lo tengo, me lo regalaron con el Steam Link y no lo he instalado siquiera...Y tú qué? Te apuntas?
it's weird. like... I'm logged into my steam account, when I go to Activity, etc. it's all my shit. but when I click on my username at the top right and hit Account Details I'm in someone else's account. odd.
I am logged in as someone else in my client as well.
So, I'm inside this guy's account.
I can see his email address and the last digits of his amex and his phone number. I can check his purchases history (basically a CS:GO smurf).
If I go wherever else, it changes language (mostly: Russian, Romenian, Hungarian) and don't show any logged account.
All around Community, I'm still me.
Two funny things:
1) a friend of mine, living in my same country but totally far away (so, we wouldn't share IP or something), gets the same guy's account as me, and pretty much everything else that happened to me, is happening to him too (except that sometimes, if he refresh, he gets another account)
2) this guy doesn't have Steam Guard.
No corráis a cambiar números de tarjeta ni datos ni nada. No toquéis nada.
Hacer cambios (o visitar cualquier enlace de Steam) os expone al fallo.
Es un problema en la caché de los servidores web, así que si vistáis cualquier página, entráis en la lotería.
Vamos, que Steam cerradito hasta que en Valve digan algo.
No corráis a cambiar números de tarjeta ni datos ni nada. No toquéis nada.
Hacer cambios (o visitar cualquier enlace de Steam) os expone al fallo.
Es un problema en la caché de los servidores web, así que si vistáis cualquier página, entráis en la lotería.
Vamos, que Steam cerradito hasta que en Valve digan algo.